25 Ağustos 2016 Perşembe

MERHABA

Ahhhh benim bloğum...
Evet çok farklı duygularla açmıştım seni ama blogger olmak sandığım kadar kolay değilmiş. Ama ben yine de amacıma ulaşmış oldum. Ürünlerimi tanıtıp satışa sunmak ve hatta kendi çapında da olsa marka olmak. :) Bunu instagram sayfamdan yapıyorum.
Belki bir gün tekrar dikiş ve diy lerle ilgili postlar yayınlamaya vaktim olur şimdilik sipariş tamamlama zamanı :)
Üretebiliyor olmak gerçekten güzel bir duygu. Çok şükür...
Ara ara diktiklerimi burda da yayınlayayım detaylı anlatım olmasa da görsel ve model olarak dursun :)
Kızlarım olmadan olmazzzzz  MİRA DUA & ELİZ









2 yorum:

  1. Hasret Hanım, çalışmalarınızı instagramdan da takip ediyorum, çok tatlı şeyler. Burada yayın yapmak her zaman kolay olmuyor, içine girmeden gerçekten bilinecek birşey değil. Öte yandan sürekli üretip birşeyler tasarladığınız, hazırladığınız sürece zaten takipçileriniz de buradan vaya instagramdan size ulaşıp daha hızlı ulaşabilirler çalışmalarınıza. Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Handan hanım. bende sizi zevkle takip ediyorum. Bloga girmeye gerçekten vaktim olmuyor. Evet instagram hepimize daha kolay ve hızlı iletişim sağladığı için büyük rahatlık:) Geç olsa da benden de sevgi ve selamlar.

      Sil